14 kwietnia startuje nowa kampania piwa Žatecky (Carlsberg Polska), której ambasadorem został Marcin Dorociński – ceniony aktor filmowy i teatralny. Spoty reklamowe oraz działania promocyjne obejmą telewizję, media cyfrowe i społecznościowe, a także materiały POS i nośniki OOH.
Marcin Dorociński to artysta obdarzony niezwykłą charyzmą, znany zarówno polskich jak i międzynarodowych produkcji. Zasłynął rolami w filmach i serialach takich jak „Pitbull”, „Róża”, „Jack Strong”, „Gambit królowej” czy „Mission: Impossible”, zdobywając uznanie widzów i krytyków.
W kampanii wciela się w rolę agenta, próbującego odkryć sekret wyjątkowego smaku piwa Žatecky. Marka od lat słynie z unikalnego žateckiego chmielu – uznawanego za jeden z najlepszych na świecie. Nowa kampania to zaproszenie do wspólnego odkrywania unikalności tego piwa.
– Marcin Dorociński idealnie oddaje charakter naszej marki – autentyczność, pasję i dążenie do perfekcji. Cieszymy się, że aktor tego pokroju z entuzjazmem podszedł do współpracy z nasza marką. Wierzymy, że dzięki temu jeszcze więcej osób będzie miało okazję spróbować piwa Žatecky i docenić jego niepowtarzalny charakter oraz styl – mówi Maciej Jakimowicz Senior Brand Manager marki Žatecky.
Za koncepcję platformy komunikacji odpowiada BrainBox oraz zespół marki Żatecky. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny BusyBee, za planowanie mediów Dentsu.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)